1. Home
  2. Întrebări frecvente

Întrebări frecvente


Livraţi flori oriunde în România?

 
Expresia care ne-a consacrat de-a lungul anilor, "livrăm flori la domiciliu oriunde în lume" e perfect justificată. Livrăm flori şi în toate localităţile din România:
Pentru mai multe detalii, vă stăm la dispoziţie la numerele: 0759031085, 0264450030, 0213134530
Pentru comenzi online flori cu livrare oriunde în România, accesaţi secţiunea dedicată pentru livrări flori în România.


În străinătate în ce ţări pot fi trimise flori?


Ţările unde livram flori international prin acelasi serviciu Interflora sunt următoarele: Algeria, Angola, Antigua, Argentina, Amernia, Aruba, Australia, Austria, Azerbaijan, Insulele Bahamas, Bahrain, Barbados, Belarus, Belgia, Belize, Benin, Bermuda, Bolivia, Boniare, Bosnia-Herzegovina, Botswana, Brazilia, Brunei, Cambogia, Canada, Insulele Cayman, Channel Islands – Insulele de la Marea Manecii, Chile, China, Columbia, Insulele Cook, Costa Rica, Croatia, Cuba, Curacao, Cipru, Cehia, Danemarca, Republica Dominicana, Ecuador, Egipt, El Salvador, Eritrea, Estonia, Etiopia, Insulele Faroe, Insulele Fiji, Finlanda, Franta, Guyana Franceza, Polinezia franceza, Gabon, Germania, Gibraltar, Grecia, Insulele Green, Guadalupe, Guam, Guatemala, British Guyana, Haiti, Honduras, Ungaria, Iceland, India, Indonezia, Iran, Israel, Italia, Coasta de Fildes, Jamaica, Japonia, Kazakhstan, Kenya, Corea, Kuweit, Kyrgyzstan, Latvia, Liban, Liechtennstein, Lituania, Luxemburg, Madeira, Malawi, Malaysia, Malta, Martinica, Mauritius, Mexic, Moldova, Monaco, Maroc, Mozambic, Myanmar, Namibia, Olanda, Noua Caledonie, Noua Zeelanda, Nicaragua, Nigeria, Norvegia, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Paraguay, Peru, Insulele Filipine, Polonia, Portugalia, Puerto Rico, Quatar, Irlanda, Reunion Islands, Rusia, Saint Pierre si Miquelon, Samoa, Arabia Saudita, Serbia, Insulele Seychelles, Singapore, Slovacia, Slovenia, Africa de Sud, Spania, Sri Lanka, Saint Lucia, Suriname, Swasiland, Suedia, Elvetia, Siria, Taiwan, Thailanda, Tonga, Trinidad, Tunisia, Turcia, Turkmenistan, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, United Kingdom, USA. Livram flori si in Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Insulele Virgi, Zambia, Zimbabwe. Pentru comenzi, accesaţi secţiunea dedicată de livrări flori Internaţional.


Se pot comanda flori funerare online?

 
Da. Din cele 3 secţiuni ale siteului, cu livrare în funcţie de destinaţie. Realizăm buchete funerare, aranjamente funerare în vas, foarte frumoase, aranjamente funerare pentru sicriu, jerbe şi coroane şi coroniţe funerare.
Pentru comenzi accesaţi flori funerare cu livrare în România.

 

Am o plantă bolnavă. Cum o pot trata?

 
Dacă aveţi o plantă bolnavă sau dacă o parte a acesteia este afectată de dăunatori şi nu numai, noi avem soluţia potrivită! În oricare magazin din cadrul lanţului de florării Magnolia din Cluj-Napoca, puteţi aduce la analiză partea afectată a plantei (frunze, pământ, etc) şi specialistul nostru vă va prescrie substanţa potrivită în funcţie de boala plantei. Pentru a stabili cu exactitate diagnosticul este nevoie de o analiză amănunţită ce precede tratamentul fitosanitar, nefiind recomandat un tratament universal, fiecare plantă, respectiv boală având particularităţile ei.

 

Nu am mai comandat până acum, ce trebuie să fac pentru a plasa o comandă?


După ce alegeţi buchetul sau aranjamentul floral, procesul de plasare online a comenzii e foarte simplu. Daţi click pe produsul ales, alegeţi oraşul/ţara de livrare, data livrării şi intervalul dorit, apoi îl adăugaţi la coşul de cumpărături.


Puteţi alege, dacă doriţi şi un cadou (pentru livările în România) care să însoţească florile comandate. Puteţi adăuga şi un mesaj personalizat pe care noi îl vom scrie pe o felicitare handmade, oferită gratuit. Puteţi continua procesul de comandă ca Vizitator sau autentificându-vă în Contul dvs completând informaţiile cerute (informaţii destinatar).  

Apoi alegeţi modalitatea de plată pe care o preferaţi. Puteţi opta şi pentru a trimite florile anonim. Veţi vedea suma pe care o aveţi de achitat şi apoi daţi click pe Finalizare comandă, urmând să primiţi un email pe adresa dvs de confirmare a comenzii.

 


În cât timp se livrează o comandă plasată pe site?

O comandă se livrează în funcţie de intervalul orar pe care îl specificaţi pe site. Florile se livrează în 4 ore în Cluj-Napoca, Bucureşti, Brașov, Baia Mare, Oradea, Constanţa, Bistriţa și Târgu Mureș, în max. 4 ore în România şi în max. 24 de ore Internaţional. Excepţie sunt zilele de duminică, când nu se livrează flori Internaţional. Livrările se efectuează după ce în prealabil avem confirmarea plăţii, indiferent de modalitatea de plată aleasă. Pentru comenzile cu livrare în aceeași zi în Cluj-Napoca, Bucureşti, Brașov, Baia Mare, Oradea, Târgu Mureș, Constanţa şi Bistriţa,  ora limită de plasare a comenzii este ora 19:00 de Luni până Duminică. Pentru comenzile cu livrare în aceeași zi în restul orașelor din România ora limită de plasare a comenzii este ora 18:00 de Luni până Duminică.

În perioade speciale ca 14 februarie și 1-9 martie, comenzile plasate și  achitate pentru aceste zile se vor livra respectându-se intervalele alese de către dumneavoastră în comandă.  Intervalul de livrare de  2-4 ore, rămâne valabil doar în zile care nu fac parte din perioadele menționate mai sus sau alte zile cu volum ridicat de comenzi.


Nu sunt din/în România, cum comand şi cum pot plăti?

 
Indiferent dacă plasaţi comanda din Romania sau din altă ţară, procedurile de comandă sunt aceleaşi. Dacă achitaţi online, sunt acceptate la plată şi cardurile emise în alte ţări sau în alte monezi, suma afişată în Euro fiind convertită automat în momentul plăţii în moneda în care este emis cardul dvs. Dacă nu sunteţi în Romania, puteţi plăti printr-un serviciu rapid de transfer de bani, gen Western Union.

Comanda online presupune alegerea produsului/produselor dorit/e, selectarea localităţii/ţării de livrare şi adăugarea acestora la coşul de cumpărături. Apoi urmează trimiterea comenzii şi apoi finalizarea acesteia. În această pagină de finalizare a comenzii  trebuie selectată metoda de plată, autentificarea (în cazul în care userul are cont pe siteul www.magnolia.ro), competarea informaţiilor expeditorului, ale destinatarului, adăugarea unui mesaj, câmpul adresat facturări şi trimiterea comenzii urmând ca apoi, în funcţie de metoda de plată să fiţi direcţionaţi spre paginile de plata: fie la Epayment, fie la Paypal. În cazul în care nu achitaţi online, prin card, vi se va afişa un mesaj de confirmare a comenzii în baza noastră de date. Veţi primi în decurs de câteva momente pe email, confirmarea comenzii.


Se poate emite factură?

 
Desigur. Factura o veţi primi în format electronic, pe email, dupa ce a fost livrat cadoul.


Vreau ca numele meu să rămână confidenţial, se poate?

 
Da, singurul lucru pe care trebuie să-l faceti e să bifaţi că doriţi să rămâneţi anonim în formularul de comandă.


Ce se întamplă dacă persoana destinatară nu e găsită la adresa de livrare?

 
La plasarea online a comenzii puteţi selecta dvs intervalul orar preferat de livrare între care credeţi că peroana căreia îi sunt destinate florile va fi la adresa menţionată . În cazul în care nu selectaţi nici un interval orar, livrarea se va face în cursul zilei pe care o specificaţi în formularul de comandă.

În cazul in care, totuși, destinatara/ul nu este la adresa de livrare,  se procedează astfel: curierul nostru livrează florile unei alte persoane aflate la adresă: de exemplu, unei rude, care va semna în semn de primire, cartonaşul de livrare. O altă variantă este trimiterea din nou a buchetului/aranjamentului într-o altă dată, respectiv oră, stabilite de comun acord cu dvs sau persoana destinatară. În acest caz, costurile celei de-a doua livrări sunt suportate de către client.

 

Care sunt condiţiile de întreţinere ale unui buchet de flori?

 
Fiecare buchet de flori care se realizează în cadrul Florăriilor Magnolia are ataşat un pliculeţ de conservant. Acesta se adauga in ½ l de apă. Rezistenţa prelungită a florilor presupune schimbarea apei zilnic. Apoi, cu cât tija unei flori este mai scurtă şi are mai puţine frunze, cu atât floarea rezistă mai mult. Vă recomandăm să aşezaţi florile departe de sursa de caldură sau de lumină. Tăiaţi periodic cozile cu un cuţit/cutter (nu cu foarfeca) într-un unghi de 45 grade la cca 2-3 cm de bază.

 

Care sunt condițiile de întreținere pentru aranjamentele florale?

Cu cât tija unei flori este mai scurtă şi are mai puţine frunze, cu atât floarea rezistă mai mult. La aranjamentele în vas sau coș realizate în burete floral, e recomandat ca acestea din urmă să fie udat la 2-3 flori. Aşezaţi aranjamentul departe de surse de căldură sau de lumină.

 

Care sunt condițiile de întreținere pentru plantele de interior?

 
Transvazarea se face anual sau o dată la 2 ani (de obicei primăvara), în funcţie de creşterea plantei şi numai atunci când planta nu e înflorită. Ghiveciul în care se transvazează planta trebuie să aibă diametru cu 2-3 cm mai mare decât cel actual.
Îngrăşământul se administrează iarna, de regulă o dată la 2 săptămâni, iar în restul anului, o dată pe săptămână îngrăşământ specific fiecărei plante (decorativă prin flori, prin frunze, orhidee, cactuşi, etc).
Apa: Plantele se udă cu apă la temperatura camerei, vara mai des, iarna mai rar şi de preferinţă cu apă de ploaie. Udarea se face atunci când observaţi că 2-3 cm de la suprafaţa solului s-a uscat.
Lumina: Se aşează în lumină moderată fără a sta în razele directe ale soarelui.
Temperatură şi umiditate: Cu cât temperatura e mai ridicată, cu atât plantele au nevoie de mai multă umiditate.
Iarna, umiditatea fiind mai scăzută, unele plante trebuie pulverizate pe frunze. Celor care nu suportă pulverizarea directă, li se poate crea o atmosferă umedă prin poziţionarea sub ghiveci a unei tăviţe cu apă şi pietricele.

 

Cu câte zile înainte de nuntă se poate comanda un buchet de mireasă?


Online, puteţi vizita pagina noastră cu buchete de mireasă din GALERIA FOTO. Buchetele de mireasă nu se pot comanda propriu-zis online. Vă putem oferi, în schimb informaţii legate de preţ, disponibilitate de flori şi eventual chiar şi informaţii despre livrarea lor. Pentru a comanda din florăriile noastre buchete de mireasă este nevoie de cel putin 10 zile înainte de data la care doriţi să le aveţi. Pentru florile de nuntă, efectuăm comenzi cu flori speciale. Pentru mai multe detalii legate de comenzile cu flori de nuntă, ne puteţi contacta la telefon: 0759 031085.

Pentru a vă asigura cea mai bună experiență de navigare Site-ul nostru utilizează Cookies. Aflați mai multe.

OK