Cariere

 

Suntem o echipă tânără, pasionată de ceea ce facem și, indiferent de rolul pe care îl avem în companie, misiunea comună a tuturor este de a aduce fericire cu ajutorul florilor. Dacă vrei să faci parte din echipa magnolia.ro, trimite-ne un email pe adresa asistenthr@magnolia.ro împreună cu CV-ul tău.


Operator Suport Clienți

Candidatul ideal 

Departamentul nostru de Suport Clienți își mărește echipa și devine mai puternic!
Acesta reprezintă unul dintre pilonii importanți care susțin echipa Magnolia în relația cu clienții, motiv pentru care ne dorim ca cei mai buni oameni să facă parte din el și să concureze în performanțe!

Căutăm persoane deschise, implicate și muncitoare care iubesc oamenii şi florile (neapărat în această ordine!).

Ne dorim ca acestea să se exprime clar şi frumos în limba română, atât oral cât şi în scris. Regulile gramaticale, empatia şi politeţea reprezintă punctele forte ale noilor colegi! Cunoştinţele de limba engleză sunt de asemenea necesare, deoarece acest departament susține colaborarea cu partenerii internaționali ai companiei, iar exprimarea și gramatica sunt foarte importante!

Jobul acesta se potrivește perfect persoanelor sociabile, vesele, care știu și vor să lucreze în echipă. Vei avea parte de colegi minunaţi care abia aşteaptă să te cunoască, să te înveţe şi să lucreze cu tine!

Mai presus de orice, este important să ai o inimă şi o minte dornice și deschise la a învăţa şi nobila intenție de a aduce rezolvare pentru diferitele situații ale clienţilor noştri.

 

Descrierea jobului

Jobul presupune relaționarea și suportul oferit clienților atât din mediul online cât și offline.

Departamentul de Suport Clienți are o deosebită importanță între legătura dintre companie și client. Comunicarea trebuie să fie cât mai eficientă, timpul de răspuns cât mai prompt, empatia joacă un rol foarte important și trebuie să fim cât mai aproape de client.

Responsabilități:

-Gestionoarea comenzilor naționale și internaționale
-Verificarea încadrării în standardele Magnolia.ro a comenzilor livrate
-Rezolvarea reclamațiilor venite din partea clienților
-Negocierea și păstrarea unei colaborări fructuoase cu partenerii companiei
-Asigurarea că indicatorii de performanță ai companiei sunt îndepliniți

Program:

Programul de lucru este organizat pe două ture în timpul săptămânii și într-un interval de 6 săptămâni se lucrează două weekend-uri: sâmbătă și duminică, urmând ca luni și marți să fie zile libere.

Posibilități de avansare:

În Magnolia există un număr frumos de oameni care, prin muncă, dedicare și implicare, au pășit pe treptele succesului avansând în funcții de conducere. Deschiderea companiei este totală spre a încuraja angajații să performeze, să avanseze, să vină cu propuneri și sugestii spre a contribui armonios la dezvoltarea companiei dar și a vieții profesionale.

Beneficii:

-Salariu fix+bonusuri motivante pe bază de performanță
-Tichete de masă
-Program de lucru ușor flexibil
-Training
-Bibliotecă internă a companiei de unde se pot împrumuta cărți (și unde se poate veni cu propuneri pentru achiziționarea cărților)
-Susținere din partea conducerii pentru cursuri de pregătire profesională
-Siguranța unui loc de muncă stabil, pe perioadă nedeterminată
-Apartenența într-o companie recunoscută la nivel național și internațional

 


Șofer livrator- Depozit Magnolia București și Constanța

Candidatul ideal 

Căutăm persoane serioase, prezentabile, care îşi doresc un job antrenant de livrări flori la domiciliu. Apreciem şi mai mult candidaţii care au abilități bune de comunicare.

Descrierea jobului 

 Primele săptămâni sunt dedicate acomodării şi cunoaşterii. Jobul tău este de a livra flori, de a vedea zâmbete și bucurie pe fața destinatarilor noștri. De asemenea, vei aproviziona florăriile cu plante, flori tăiate şi accesorii. Alături de echipa noastră vei gestiona marfa din depozit şi te vei asigura de organizarea acestuia.

Programul este organizat pe două ture şi se lucreză un weekend odată la două săptămâni câte şase ore.

 


 

Descrierea companiei

Magnolia deţine o reţea de magazine tip florării în 10 oraşe, reşedinţe de judeţ (Cluj-Napoca, Bistriţa, Baia Mare, Oradea, Târgu-Mureş, Braşov, Constanţa, Galaţi, Timișoara, Sibiu) şi în Bucureşti. Pe lângă aceasta, colaborăm cu peste 58.000 de florării internaționale din 140 de ţări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume.

Echipa este punctul nostru forte şi ne place să investim în oameni! Mai mult decât flori, noi livrăm emoţii şi trăiri intense celor dragi!

Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante, dar este frumos la noi, iar oportunităţile de avansare apar în urma eforturilor depuse, ne dorim să creştem împreună!

 

Dacă îţi plac provocările, te aşteptăm cu drag în echipa noastră!Așteptăm CV-ul tău pe adresa asistenthr@magnolia.ro.

1.    Florist Departamentul de Livrări Cluj

Candidatul ideal

Căutăm o persoană implicată şi organizată care să ocupe postul de gestionar depozit şi în acelaşi timp să fie pasionată de frumos.

Ne dorim ca noul nostru coleg să fie atent la detalii şi dornic de perfecţionare continuă.

Aşteptăm de la tine seriozitate şi dorinţa de muncă, iar de experienţa ta în domeniu ne ocupăm noi!

Descrierea jobului

Descrierea jobului

Primele săptămâni sunt dedicate acomodării şi cunoaşterii.

În această perioadă vei învăţa cum se face recepţia, inventarierea şi menţinerea mărfii în condiţii bune, cum să introduci facturi în sistem, dar şi cum se realizează buchetele de flori pentru livrări.

Alături de echipa noastră vei gestiona marfa din depozit, te vei asigura de organizarea acestuia, de pregătirea şi livrarea buchetelor.

Descrierea companiei

Pentru a vă asigura cea mai bună experiență de navigare Site-ul nostru utilizează Cookies. Aflați mai multe.

OK