Cariere

Suntem o echipă tânără, pasionată de ceea ce facem și, indiferent de rolul pe care îl avem în companie, misiunea comună a tuturor este de a aduce fericire cu ajutorul florilor. Dacă vrei să faci parte din echipa magnolia.ro, trimite-ne un email pe adresa asistenthr@magnolia.ro împreună cu CV-ul tău.


Șofer livrator- Depozit Magnolia București și Cluj-Napoca

Candidatul ideal

Căutăm persoane serioase, prezentabile, care îşi doresc un job antrenant de livrări flori la domiciliu. Apreciem şi mai mult candidaţii care au abilități bune de comunicare.

Descrierea jobului

 Primele săptămâni sunt dedicate acomodării şi cunoaşterii. Jobul tău este de a livra flori, de a vedea zâmbete și bucurie pe fața destinatarilor noștri. De asemenea, vei aproviziona florăriile cu plante, flori tăiate şi accesorii. Alături de echipa noastră vei gestiona marfa din depozit şi te vei asigura de organizarea acestuia.

Programul este organizat pe două ture şi se lucreză un weekend odată la două săptămâni câte şase ore.


 

Florist Cluj-Napoca - Departamentul de livrări

Candidatul ideal

Căutăm o persoană implicată şi organizată care să ocupe postul de gestionar depozit şi în acelaşi timp să fie pasionată de frumos.
Ne dorim ca noul nostru coleg să fie atent la detalii şi dornic de perfecţionare continuă.
Aşteptăm de la tine seriozitate şi dorinţa de muncă, iar de experienţa ta în domeniu ne ocupăm noi!

Descrierea jobului

Primele săptămâni sunt dedicate acomodării şi cunoaşterii.
În această perioadă vei învăţa cum se face recepţia, inventarierea şi menţinerea mărfii în condiţii bune, cum să introduci facturi în sistem, dar şi cum se realizează buchetele de flori pentru livrări.
Alături de echipa noastră vei gestiona marfa din depozit, te vei asigura de organizarea acestuia, de pregătirea şi livrarea buchetelor.


 

Responsabil Vânzări București

Candidatul ideal 

Ne dorim să îți placă munca cu oamenii, să ai abilitatea de a comunica ușor cu ei și să ai experiență în a crea relații de durată, bazate pe încredere și respect.
Ne-ar plăcea să știi sa vinzi, să te simți confortabil când ți se stabilesc target-uri și să te motiveze dorința de a le atinge.
Ne-ar plăcea să fii un om activ, organizat, punctual, plin de energie și voie bună, care să dea dovadă de seriozitate și profesionalism la fiecare întâlnire de business.
 

Descrierea jobului 

Suntem în căutarea unui nou membru, pe care să îl adăugăm echipei. Ne-am dori o persoană care cunoaște și înțelege piața locală și care poate aduce valoare activității noastre, prin atingerea target-urilor de vânzări, pe care le stabilim împreună.

Responsabilități:
-
prospectezi în permanență piața, în vederea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piață a produselor și serviciilor oferite de noi;
- stabilești întâlniri cu potențialii clienți, faci follow-up și monitorizezi conversia acestora;
- urmărești întreg procesul de vânzare și asiguri respectarea clauzelor contractuale, de ambele părți;
- menții permanent legătura cu departamentul operațional, pentru a te asigura că livrăm un serviciu de calitate, ce se ridică la așteptările clienților noștri;
- întocmești rapoarte privind situația vânzărilor, concurenței, noilor trenduri pe piață și a potențialilor clienți. Pe baza acestor rapoarte stabilim, împreună, strategia de vânzări. 
Beneficii:
- planul este să ne întâlnim săptămânal pentru feedback și strategie;
-comisionul este unul motivant, deci poți câștiga mult, atât timp cât ai rezultate bune
- noi lucrăm cu flori și plante, iar floriștii noștri sunt artiști, deci o să îți placă ce vinzi;
- suntem o echipă simpatică, deschisă la minte și plină de idei
- avem planuri mari de dezvoltare, așadar, cu ajutorul tău, ne vom crea oportunități de promovare.


 

HR Admin&Payroll

Descrierea jobului

Magnolia își mărește echipa! Suntem nerăbători să facem cunoștință cu noul nostru coleg sau colegă care va ocupa funcția de HR Admin & Payroll! 😊

 

Ce vei avea tu de făcut pe această poziție la Magnolia?

• Te vei ocupa de formalităţile necesare la angajări, modificări contractuale şi la încetarea raporturilor de muncă

• Vei verifica pontajele

• Vei pregăti documentele solicitate de angajaţi (ex: adeverințe)

• Vei gestiona dosarele de personal ale salariaţilor şi te vei asigura că acestea sunt complete (nu te îngrijora, avem check list-uri și proceduri care te vor ajuta să știi toate aceste informații)

• Te vei ocupa de salarizare, de concediile medicale și de odihnă

• Te vei ocupa de REVISAL

• Vei realiza diverse rapoarte specifice activității de Resurse Umane, în colaborare cu colegii din departament (suntem destul de cool)

 

Ne-ar plăcea enorm de mult ca viitorul nostru partener în succes să arate în felul următor:

• Să aibă studiile superioare finalizate sau în curs

• Să dețină o experiență anterioară în Payroll și administrare de personal de minim 6 luni (sau dacă ai 3 luni de experiență în care ai învățat mult și te-ai dovedit a fi proactiv și priceput la această parte de HR, o să ne bucurăm să te cunoaștem!)

• Să aibă cunoștințe de legislația muncii-foarte important!

• Să dețină capacitate de analiză și, neapărat, atenție la detalii

• Să aibă abilități de comunicare și relaționare

• Să fie capabil de planificare și organizare;

• Să aibă capacitatea de a lucra cu deadlines – pentru că ne place ca munca noastră să dețină și o finalitate și să avem rezultate măsurabile.

• Simțul umorului sănătos și activ (nu am glumit când am spus că suntem cool, ne distrăm mult) 😊 

 

Considerăm un mare plus:

• Experiența de lucru pe platforma oferită de Colorful HR și în aplicația de salarizare Sal/ExpertSal

• Cursuri finalizate de salarizare/inspecția muncii


Descrierea companiei

Magnolia deţine o reţea de magazine tip florării în 10 oraşe, reşedinţe de judeţ (Cluj-Napoca, Bistriţa, Baia Mare, Oradea, Târgu-Mureş, Braşov, Constanţa, Galaţi, Timișoara, Sibiu) şi în Bucureşti. Pe lângă aceasta, colaborăm cu peste 58.000 de florării internaționale din 140 de ţări, facilitând astfel livrările de flori oriunde în lume.

Echipa este punctul nostru forte şi ne place să investim în oameni! Mai mult decât flori, noi livrăm emoţii şi trăiri intense celor dragi!

Lucrăm într-un domeniu dinamic, cu perioade solicitante, dar este frumos la noi, iar oportunităţile de avansare apar în urma eforturilor depuse, ne dorim să creştem împreună!

 

Dacă îţi plac provocările, te aşteptăm cu drag în echipa noastră!Așteptăm CV-ul tău pe adresa asistenthr@magnolia.ro.

1.    Florist Departamentul de Livrări Cluj

Candidatul ideal

Căutăm o persoană implicată şi organizată care să ocupe postul de gestionar depozit şi în acelaşi timp să fie pasionată de frumos.

Ne dorim ca noul nostru coleg să fie atent la detalii şi dornic de perfecţionare continuă.

Aşteptăm de la tine seriozitate şi dorinţa de muncă, iar de experienţa ta în domeniu ne ocupăm noi!

Descrierea jobului

Descrierea jobului

Primele săptămâni sunt dedicate acomodării şi cunoaşterii.

În această perioadă vei învăţa cum se face recepţia, inventarierea şi menţinerea mărfii în condiţii bune, cum să introduci facturi în sistem, dar şi cum se realizează buchetele de flori pentru livrări.

Alături de echipa noastră vei gestiona marfa din depozit, te vei asigura de organizarea acestuia, de pregătirea şi livrarea buchetelor.

Descrierea companiei

Pentru a vă asigura cea mai bună experiență de navigare Site-ul nostru utilizează Cookies. Aflați mai multe.

OK