Magnolia premiază ideile bune

Proiectele inedite nu sunt o noutate pentru Florăria Magnolia. Ne place să surprindem plăcut prin tot ceea ce facem, indiferent dacă este vorba despre ceea ce creăm în florăriile noastre, despre implicarea în proiectele artistice și sociale din România sau despre oferirea șansei studenților de a ne cunoaște mai bine și de a câștiga și premii în urma acestui proces.

Împreună cu Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor din Cluj-Napoca, am organizat un concurs pentru studenții interesați de domeniul marketing-ului online. Concurenții au făcut o analiză a pieței de flori și a site-ului magnolia.ro, urmând ca proiectele care au obținut primele 10 punctaje să fie susținute în fața comisiei de evaluare. Din aceasta au făcut parte profesori universitari de la FSEGA și membri ai echipei Magnolia.

3 premii au fost puse în joc. Premiul 1 a constat într-o bursă de cercetare în valoare de 1800 de lei și un voucher în valoare de 300 de lei pe magnolia.ro. Locul 2 a obținut o bursă în valoare de 500 de lei și un voucher de 200 de lei, iar concurentul clasat pe locul 3 a primit o bursă de cercetare de 300 de lei și un voucher pe magnolia.ro în valoare de 150 de lei.

Ne-ar fi plăcut să existe mai multe premii pentru că am fost plăcut impresionați de seriozitatea cu care concurenții au abordat competiția, de proiectele lor interesante și de ideile îndrăznețe.

Din fiecare experiență avem ceva de învățat, iar întâlnirea cu tinerii studenți a fost cât se poate de benefică.