Despre Florăria Magnolia în social media

buchet bujori

Descoperiţi un interviu acordat de Florăria Magnolia pentru blogul Sabinei Cornovac. Interviul tratează prezenţa noastră în mediul online şi felul în care ne raportăm la social media. Iată câteva întrebări la care am răspuns cu drag:

În spatele lansării fiecărei afaceri românești am găsit o poveste unică. Care este a voastră?

Povestea noastră începe în anul 1997 din dragostea pentru flori şi pentru oameni. Într­-o perioadă în care comerţul în general, dar mai ales comerţul cu flori, era total netransparent şi necivilizat, ni s-­a părut că era un domeniu în care puteam face lucruri mult mai bune. Am crezut în potenţialul unei afaceri curate şi nu am greşit deloc.

V-­am văzut foarte activi în mediul online. Cum a început aventura voastră pe internet?

Magnolia.ro este primul site de comerţ cu flori din România. L­-am lansat în anul 2001 şi de atunci este în continuă creştere. Ne place să fim printre primi, dacă nu chiar primii, când vine vorba despre noi oportunităţi, aşa că mediul online a reprezentat o provocare. Cifrele indică faptul că suntem pe primul loc în ceea ce priveşte vânzările de flori online, iar asta e o confirmare a faptului că facem lucrurile cu pasiune.

Postați zilnic pe social media și am observat că și răspundeți constant clienților. De ce?

Social media reprezintă o lume a socializării, aşa cum îi spune şi numele. E firesc să ne dorim să fim aproape de clienţii noştri, iar mediul online ne este de mare ajutor. Răspundem cu drag tuturor clienţilor pentru că, la fel cum nouă ne place să avem un feedback din partea lor, tot aşa şi noi dorim să le oferim răspunsuri şi să existe o comunicare reală […] Întregul interviu îl găsiţi pe sabinacornovac.ro